Zrozumienie znaczenia procesów w przedsiębiorstwie leży u podstaw ich usprawniania i budowania przewagi konkurencyjnej. Odbywa się to poprzez wdrożenia systemów zarządzania jakością (np. ISO:9000, TQM, czy SixSigma), cyfryzację procesów i wsparcie ich narzędziami robotyzacji (RPA) lub zaawansowaną analizą danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Kurs obejmuje podstawy procesowego zarządzania organizacją oraz techniki modelowania, optymalizacji oraz usprawniania procesów biznesowych pod kątem wykorzystania ich do wdrożenia systemów IT, zarządzania operacyjnego i projektowego. Podczas warsztatów opartych o studium przypadku uczestnicy kursu poznają praktyczne metody modelowania procesów, opisywania wymagań poprzez przypadki użycia oraz identyfikacji procesów zgodnie z notacja BPMN (Business Process Model and Notation).
ZAKRES SZKOLENIA
- Definicja procesu ICOM
- Procesowy model organizacji – procesy główne, zarządcze, pomocnicze
- Zasady projektowania procesów
- Notacja BPMN
- Modelowanie procesów
- Wąskie gardłą i inne nieciągłości procesu
- Optymalizacja procesowa
- Robotyzacja, automatyzacja procesów
- Role w zarządzaniu procesowym
- KPI i inne wskaźniki efektywności
Czas realizacji – do 2 dni (w zależności od poziomu wyjściowego grupy)
Forma realizacji – szkolenie on-line, szkolenie stacjonarne
Jeśli chcecie Państwo (niezobowiązująco) porozmawiać o szkoleniu proszę o kontakt przy pomocy formularza i zostawienie danych. Oddzwonię lub odpiszę.