Narzędzia IT w Zarządzaniu Projektami

Narzędzia IT w Zarządzaniu Projektami

Celem szkolenia jest poznanie zasad i zakresu efektywnego wykorzystania oprogramowania wsparcia różnych obszarów zarządzania projektami – od definiowania założeń projektu, przez planowanie zakresu, analizę działań i zasobów, analizę finansową projektu na monitorowaniu i raportowaniu stanu projektu skończywszy.
Kurs jest realizowany na zasadzie interaktywne warsztatów opartych o studium przypadku, na podstawie którego uczestnicy poznają kolejne funkcje oprogramowania. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż zakres szkolenia nie ogranicza się do przedstawienia kolejnych funkcji oprogramowania a łączy w sobie elementy zarządzania projektami z wykorzystaniem narzędzia informatycznego, co pozwala na jego efektywne i metodyczne wykorzystanie.

Szkolenie może być przeprowadzone z wykorzystaniem jednego z dostępnych na rynku narzędzi typu Flexi Project, Smartsheet, MS Project, Jira, Trello, Asana, które umożliwia uruchomienie wersji trialowej. Możliwa jest praca nad narzędziach zespołu, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia z trenerem i udostępnienia środowiska testowego dla poznania niezbędnych funkcji narzędzia.

Dla kogo to szkolenie

Dla członków średniej i wyższej kadry zarządzającej, która odpowiada za realizację celów strategicznych firmy lub własnej jednostki. Dla zarządzających i członków biur zarządzania projektami (PMO). Osób przygotowujących transformację biznesu, w tym transformację cyfrową

  1. Plan projektu, struktura podziału prac WBS, harmonogram, punkty kontrolne – definicje i zasady
  2. Konfiguracja środowiska pracy
  3. Zakładanie i definiowanie projektu
  4. Plan projektu, struktura podziału prac WBS, harmonogram, punkty kontrolne – definicje i zasady
  5. Wprowadzenie do studium przypadku
  6. Wprowadzanie zdań, zależności, czasy realizacji, kamienie milowe i punkty kontrolne
  7. Monitorowanie postępów w projekcie
  8. Narzędzia wspierające prace w projektach informatycznych (jira, redmine etc.)
  9. Tablica pracy zespołu – wykorzystanie MS Planner lub innego narzędzia (Asana, Trello)
%
Poziom zaawansowania szkolenia

Czas realizacji – do 2 dni (w zależności od poziomu wyjściowego grupy)

Forma realizacji – szkolenie on-line

Wykorzystywane standardy i wiedza

Programy szkoleń są kombinacją wiedzy i doświadczania wynikającego z wdrożeń oraz aktualnych, najczęściej wykorzystywanych standardów zarządzania, takich jak PRINCE2®, PMBOK®, SCRUM®, ITIL®, MOP®, P3O®, MSP®, BABOK® .

Standardy te opisują zasady i dobre praktyki: Zarządzanie Projektami, Portfelem Projektów, Zarządzanie Programami i Biura Zarządzania Projektami, Portfelami, Zarządzanie Usługami Informatycznymi, Standard Analizy Biznesowej etc.,

Jeśli chcecie Państwo (niezobowiązująco) porozmawiać o szkoleniu proszę o kontakt przy pomocy formularza i zostawienie danych. Oddzwonię lub odpiszę.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *